Kesäleiri 7-12 vuotiaille 7.-9.6.2022

18.4.2022

Leiri on suunniteltu 7-12 vuotiaille taiteesta kiinnostuneille lapsille ja nuorille. Sinun ei tarvitse olla kuvataidekoulun oppilas päästäksesi mukaan tälle ihanalle kesäleirille, riittää kun pidät kuvataiteesta, luonnosta, eläimistä ja yhdessä tekemisestä!

Kesä ja taideleiri - ihan parasta.

ASKOLAN KUVATAIDEKOULU JÄRJESTÄÄ LASTEN JA NUORTEN KESÄLEIRIN MAATILAMILJÖÖSSÄ

Leiri järjestetään Monninkylässä sijaitsevan Kyyhkysen tilan pihapiirissä ja lähimetsässä. Ohjelmassa on omaperäisen majan suunnittelu ja rakentaminen luonnonmateriaaleista. Muotoilemme savitöitä ja maalaamme luonnon väreillä.
Leirin tapahtumia seurailevat tilan kanat, koirat Kalle ja Ruu sekä kissat Fiira ja Papi, jotka toimivat mielellään elävinä malleina.
Leiripäivät alkavat klo 9 ja päättyvät klo 15.

Leirin hinta 120 euroa/hlö (pidätämme oikeuden muutoksiin) sisältää opetuksen, ruokailut ja ohjatun vapaa-ajantoiminnan.

Lähetämme leiriin liittyvät infokirjeet turvallisuusohjeistuksineen ennakkoon kaikille leirille osallistuville.
Ilmoittautuminen 22.5. mennessä  -siirry ilmoittautumislomakkeelle.
Leirille mahtuu 20 lasta (leiri toteutuu, jos yli 10)